  • Data: 2007-10-13 20:22:35
    Temat: Re: Adres na FV - czy moze byc....
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Oct 2007, Tristan wrote:

    > Jak ciężko? Bierzesz pisaczek do płytek np. i ciapasz. Np. można dorysować
    > kacze łapy do orła. Znaczy się można fizycznie :D bo prawnie to chyba nie.

    Właśnie idzie o to, że ów rysunek może mieć różne znaczenia (w tym
    karalne), ale NIJAK nie można mu przypisać cechy "podrobienia lub
    dopisania danych". Znaczy NAPIS zrobiony ręką nie będzie miał
    takiej cechy, bo widać ze to nie "oryginalne".

    > A właśnie... czy na fakturze można umieścić orła z kaczymi łapami?

    Zdaje się że jest "ustawa o godle" a może "symbolach panstwowych" czy
    jak jej tam, i tam przewidziano godne używanie godła, znaczy nie wiem
    czy w aktualnym stanie prawnym nie skończyło by się to aktem oskarżenia
    o "szarganie" - nie pamiętam jak to się urzędowo (znaczy w przepisie)
    nazywa.

    pzdr, Gotfryd