  • 1. Data: 2005-01-25 16:19:41
    Temat: Alarm do samochodu jako KUP?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Rozliczam sobie w swojej DG samochód prywatny kilometrówką. No i tak się
    zastanawiam, czy w takim kontekście mogę sobie uznać jako KUP zakup
    alarmu do auta? Benzyna, OC, materiały eksploatacyjne to oczywiste. ALe
    alarm?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2005-01-26 00:06:36
    Temat: Re: Alarm do samochodu jako KUP?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Jan 2005, Samotnik wrote:

    >+ Rozliczam sobie w swojej DG samochód prywatny kilometrówką. No i tak się
    >+ zastanawiam, czy w takim kontekście mogę sobie uznać jako KUP zakup
    >+ alarmu do auta?

    IMHO to jest "ulepszenie".
    Wartość początkowa nie jest jednak KUP, zaś "na kilometrówce" nie ma
    amortyzacji. Ciekawym innych opinii, ale IMO - klapa.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-01-26 09:13:59
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <s...@s...com.pl> napisal(a):

    > IMHO to jest "ulepszenie".
    > Wartość początkowa nie jest jednak KUP, zaś "na kilometrówce" nie ma
    > amortyzacji. Ciekawym innych opinii, ale IMO - klapa.

    No, też mi się tak wydaje. ;(
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2005-01-26 13:44:34
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Samotnik wrote:

    > No, też mi się tak wydaje. ;(

    No chyba ze jakis w tym samochodzie juz byl..... i sie zepsul.

    Boguslaw