  • Data: 2015-12-29 21:57:33
    Temat: Re: Ale o co choooodzi?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.12.2015 o 21:29, cef pisze:
    > Ale niestety nie zrozumiałeś, że jesteś na marginesie

    A to już jest zdanie Sowy Przemondrzałej I Spółki.

    Właśnie dzisiaj wyczytałem gdzieś jakiś artykuł, że większość Polaków
    zarabia poniżej średniej (o, np. tu:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/4-5-Polakow-zarabia-
    mniej-niz-3549-zl-netto-7228674.html),
    ale wy nadal będziecie twierdzić, że 15 tysięcy miesięcznie brutto to
    jest cienizna i w ogóle mam się nie wypowiadać[1].

    No OK. Petru robi dla banków, wy dla korporacji i se róbcie. A ja sobie
    będę bronił sektora małych przedsiębiorstw. Mi tam moje dochody
    odpowiadają, na niedobór klientów nie narzekam, wręcz przeciwnie,
    ostatnio nie wyrabiam z ich obsługą i od stycznia mam noworoczne
    postanowienie limitowania przyjmowanych zleceń, więc żałosne uwagi
    jednego Pana Anonima z drugim mam gdzieś.

    Przedstawcie się, pochwalcie się swoim biznesem, a potem będziemy
    oceniać, kto jest margines, jak już bardzo chcecie.

    ====================
    [1] Zresztą tak naprawdę podział na Małych i Większych wcale nie jest
    związany z błędnym twierdzeniem o transparentności VAT. Większym VAT tak
    samo będzie doskwierał a może nawet bardziej. Tyle, że tam nie ma
    wyboru, więc obalanie wadliwego twierdzenia o transparentności VAT nie
    będzie przez podanie przykładu ,,patrz wyszedł z VAT i mu się
    polepszyło", ale przez podanie przykładu ,,patrz nie może wyjść z VAT,
    ale jakby mógł, to by mu się polepszyło". Ale generalnie kwantyfikator
    ogólny obalanego przeze mnie twierdzenia, nie opierał się o zbiór
    ,,watowców wyjąwszy małych", ale ,,vatowców", więc cokolwiek byście nie
    opluwali na małych, to i tak obalają oni to twierdzenie i koniec.

    Szukanie na siłę teraz wyjaśnień ,,nie, nie, nie, twierdzenie jest spoko,
    tylko ty jesteś margines" jest suabe. Przefomułuj twierdzenie, określ
    lepiej zbiór, którego dotyczy, to będziemy dyskutować.

    Choć po tym jak Pan Anonim K. poleciał z radosnym ,,moje twierdzenie jest
    prawdziwe, bo istnieje taki przypadek, co je spełnia" myślę, że trzeba
    zacząć od zajęć z logiki i zasad udowadniania i obalania twierdzeń z
    kwantyfikatorem ogólnym.