  • 1. Data: 2005-11-20 10:41:03
    Temat: Allegro sprzedaż hurtowa?
    Od: "RoninR" <z...@o...pl>

    Witam!

    Czy musze mieć zezwolenie na sprzedaż jak kupuje w hurtowni i sprzedaje na
    Allegro ?

  • 2. Data: 2005-11-20 11:05:43
    Temat: Re: Allegro sprzedaż hurtowa?
    Od: "RoninR" <z...@o...pl>

    > A kto takie zazwolenia wydaje?
    >
    > Chyba, ze pytasz, czy musisz prowadzic DG - tak.
    W prezydjum w urzędzie miasta tyle wiem.
    I co to "DG"

  • 3. Data: 2005-11-20 11:06:38
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 4. Data: 2005-11-20 11:12:08
    Od: "RoninR" <z...@o...pl>

    DG- Działalność Gospodarcza AHA :)
    A ile takie zezwolenie i na jaki okres kosztuje, może jest na 1 dzień w
    tygodniu[najtańsze] czy jakoś tak.

  • 5. Data: 2005-11-20 11:38:54
    Od: "RoninR" <z...@o...pl>

    I jestem jeszcze Rencistą II grupy.

  • 6. Data: 2005-11-20 11:42:21
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    RoninR wrote:

    > DG- Działalność Gospodarcza AHA :)
    > A ile takie zezwolenie i na jaki okres kosztuje, może jest na 1 dzień w
    > tygodniu[najtańsze] czy jakoś tak.

    Nie wiem, nie jestem w temacie. chyba pytasz o cos, o czym nie mam
    bladego pojecia. Moze ktos inny pomoze.

  • 7. Data: 2005-11-20 14:19:30
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Jeżeli ta sprzedaż ma się odbywać nie sporadycznie tylko regularnie to
    musisz zarejestrować DG (Urząd Miasta) uzyskać Regon (Urząd Statystyczny) i
    NIP + zgłoszenie działalności (Urząd Skarbowy).
    No i musisz prowadzić księgowość i płacic ZUS i podatki
    JAck

  • 8. Data: 2005-11-20 19:11:24
    Od: "RoninR" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > NIP + zgłoszenie działalności (Urząd Skarbowy).
    > No i musisz prowadzić księgowość i płacic ZUS i podatki
    A jak zarobie na miesiąc 100-200 zł to ile tych podatków musze płacić ??

  • 9. Data: 2005-11-20 19:17:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <z...@o...pl> napisal(a):

    > Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A jak zarobie na miesiąc 100-200 zł to ile tych podatków musze płacić ??

    Tyle, że jeszcze będziesz musiał dołożyć do tego.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 10. Data: 2005-11-20 19:35:58
    Od: "RoninR" <z...@o...pl>

    A niema czegoś takiego że jak się generuje jakieś tam małe dochody to się
    niepłaci aż tak dużo podatku i ZUSu ??