    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Amortyzacja jednorazowa , jak ?
    Date: 10 Oct 2007 16:30:48 GMT

    Ania w <news:X16Pi.98312$TR1.14214@fe06.news.easynews.com>:

    > Użytkownik "robeix" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Witam,

    [...]

    > Pierwsze słyszę,jest amortyzacja jednorazowa do 50 tys E ,ale wyklucza
    > samochody z tego co wiem,

    Nie wyklucza samochodów, tylko ich pewien rodzaj -- osobowe

    > poza tym jest to rodzaj pomocy de minimis,trza
    > spełnic pozostałe warunki zawarte w ustawie.

    Czyli...

    > No chyba ,że ustawodawca coś
    > wyprodukował w tej materii czego nie doczytałam,ale nie sądze:)

    No wyprodukował moder^tfu ustawę o zmianie ustawy o podatku dochodowym od
    osób fizycznych

    PS.
    To, że OE ma kłopoty z cytowaniem wiadomości wysłanych z kodowaniem
    Quoted=Printable (czyli w tzw. qpie) to wiadomo, ale zawsze da się przed
    napisaniem wstawić odpowiednie znaki cytowania, tak, żeby własna odpowiedź
    nie zlewała się z cytowanym tekstem poprzednika.
    Da sie również skonfigurowac OE, żeby wstawiał odpowiednie deklaracje:
    <http://evil.pl/pip/OE.html>

    PPS.
    Dziękuję z góry za uwzględnienie powyższego zanim wyślesz następną wiadomość
    ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]