eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiAmortyzacja programów komputerowych - nieco skomplikowane › Re: Amortyzacja programów komputerowych - nieco skomplikowane
    From: "XYZ" <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Amortyzacja programów komputerowych - nieco skomplikowane
    Date: Fri, 7 Feb 2014 14:36:49 +0100

    > Od ładnych paru lat nie jest.
    > Dawniej (ale jeszcze w tym tysiącleciu) był dolny limit współczynnika
    > amortyzacji (nie pamiętam, rzędu 1/2 lub 1/3), po którymś tam kryzysie
    > wprowadzili możliwość faktycznego "forwardowania na później" kosztów
    > wynikłych z amortyzacji.
    > Jeśli firma nie generuje strat (bo wtedy miałoby to sens), nie
    > mam pojęcia po co.

    Dzięki.

    Czy można by gdzieś sprawdzić kiedy nastąpiła ta zmiana?
    Wydaje mi się, że na tej liście są programy kupione jeszcze w poprzednim
    tysiącleciu.
    Ponadto, czy dobrze rozumiem, że może to być bardzo niekorzystne
    dla ewentualnego następnego szefa firmy? Te koszty spadną na następcę?

    Pozdrowienia

    P.S. Przepraszam za falstart przy pisaniu tego newsa.