  • 1. Data: 2002-11-20 10:12:15
    Temat: Aneks do akt notarialnego !?
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    Czy ktos z grupowiczów jest zorientowany czy wogole mozna i jesli tak to w
    jakim odstepie czasu od podpisania aktu norarialnego sporzadzic do niego
    aneks?

    Po krótce: Chodzi o ankes do aktu kupna mieszkania w którym "brakuje"
    zdania ze wszystkie srodki pochodzace ze sprzedazy poprzedniego mieszkania
    zostaly przeznaczone na kupno nowego.

    TIA
    Gosia

  • 2. Data: 2002-11-20 10:13:41
    Temat: Re: Aneks do akt notarialnego !?
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Evian" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Po krótce: Chodzi o ankes do aktu kupna mieszkania w którym "brakuje"
    > zdania ze wszystkie srodki pochodzace ze sprzedazy poprzedniego mieszkania

    Dlaczego uwazasz, ze takie zdanie jest konieczne?

    Karol

  • 3. Data: 2002-11-20 10:38:03
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Evian" <e...@g...pl> napisał w wiadomo?ci

    > Dlaczego uwazasz, ze takie zdanie jest konieczne?

    Bo mogę zaoszczedzić pare stów podatku na tym :-) .
    A tak na poważnie to US kaze na zapłacić podatek bo podam na przykładzie:
    kawalerskie mieszkanie męża (kupione z ulga od spółdzielni) zostało
    sprzedane po dwóch latach użytkowania za np. 60 zł. Jako małżenstwo kupilsmy
    wieksze min z pieniędzy uzyskanych za sprzedaż tamtego za np. 100 zł . No a
    urząd zinterpretował to tak, że do nowego każde z nas włożyło swoją część po
    połowie czyli 50 zł. A od 10 zł różnicy trzeba zapłacić podatek, chyba ze
    spożytkujemy te 10 zł w ciągu 2 lat na cele mieszkaniowe. No i jakoś tam
    uzbieraliśmy rachunki na ta kwotę. Ostatnio mąż został wezwany i do US w
    celu przedłożenia rachunków i kochany :/ US podzielił je na 2 bo jest
    wspólnota i połowe kosztów poniosł zona wiec oni mu mogą zaliczyc jesynie 5
    zł jako wydatek na ten cel a od pozstałych 5 zł podatek + odsetli za 2 lata
    :((. No chyba ze w akcie stałoby czarno na białym ze "srodki pochodzace ze
    sprzedazy poprzedniego mieszkania zostaly przeznaczone na kupno nowego" a
    niestety tego sformułowania tam nie ma. Na logikę sprawa jest jasna wiadomo
    ze poszło na mieszkanie a nie do skarpety zeby sie dorobic i "skarb państwa
    oszukać" . Ale nie chcą nam tego uznac.

    Gosia

  • 4. Data: 2002-11-23 11:39:49
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Gdzies tam było podobnie, i wystarczyło osiwadczenie małzonków, czyli być może
    pódźcie do notariusza i złóżcie takie wspólne oswiadczenie z podpisem pewnym.
    Ale co US to US ...
    JaC