  • 1. Data: 2002-11-20 09:20:42
    Temat: odliczenia na remont
    Od: "Hania" <n...@N...gazeta.pl>

    W tym roku chcę odliczyć sobie wydatki poniesione na remont mieszkania. Na
    niektorych fakturach widnieje adres _tego_ mieszkania (bo bylam tam na stale
    zameldowana), a na innych miejsce obecnego zameldowania. Czy urząd skarbowy
    może sie do czegoś przyczepić?

    Hania

  • 2. Data: 2002-11-20 13:05:02
    Temat: Re: odliczenia na remont
    Od: "Black" <b...@s...pl>

    W przypadku odliczeń wydatków remontowych zameldowanie nie ma w zasadzie nic
    do rzeczy - liczy się akt prawny, na podstawie którego przynależy do Ciebie
    to_remontowane_mieszkanie. Może to być akt notarialny, własność spółdzielcza
    albo np. umowa najmu. Jeśli w takim rozumieniu masz prawo własności do
    remontowanego mieszkania to niezaleznie od tego gdzie jesteś zameldowana
    możesz odliczyć wydatki na jego remont (również gdy na fakturze widnieje
    Twój faktyczny adres zamieszkania - inny od adresu remontowangeo lokalu).

    http://www.gazeta.pl/usenet/