  • Data: 2019-06-13 20:43:01
    Temat: Re: Aplikacja Androidowa OCeRująca faktury...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d024536$0$508$6...@n...neostrada.
    pl...
    >"J.F." 5d0233d7$0$17356$6...@n...neostrada.pl
    >> Teraz ?
    >Niedawno było w TV.
    >> Sprawa sprzed tygodni.
    >> https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/tajemnica-dz
    ialki-premiera-mateusza-morawieckiego-premier-mateus
    z-morawiecki/rqwkj1t
    >Państwa czy miasta?

    Raczej panstwa, od miasta to jakim prawem ?

    >Ile zapłacił?

    700 tys

    >Nie musi!!! Prawo jest straszne tylko dla frajerów! ;)

    >No tak... Moja wina... Nie wzbogacił się...
    >Wydał szmal a działki nie ma...

    dzialke ma, ale to tylko znaczy, ze musi teraz podatek gruntowy
    placic, takie to wzbogacenie :-P

    taki tam podzial majatku :-)

    >No tak, ale działka nie jego... :(

    Na razie sie nie rozwodzi, ale kto wie :-)

    >Koszty, koszty, koszty... ;)

    >Dobre czasy na korygowanie planów zagospodarowania...
    >Któż postąpi wbrew dobrym radom premiera rządu RP?...

    Wroclawski samorzad. A tam PiS ma male poparcie :-)
    Szczegolnie teraz, jak sie sprawa rypla.

    A tu jeszcze okazuje sie, ze nie uwazal jak robil
    https://natemat.pl/273713,dzialka-morawieckiego-sprz
    edana-bez-zgody-watykanu

    choc tu sa jakies inne informacje
    https://natemat.pl/273717,dzialka-morawieckiego-kto-
    powinien-wydac-zgode-na-jej-sprzedaz

    Ktos wie w ogole gdzie dokladnie ta dzialka lezy ?

    >Więc i księgowe biuro może mu wydrukować fakturę z QR kodem.

    A to tak chyba niekoniecznie, bo przyjezdza klient, chce towar i
    fakture.
    Co prawda niby mozna pozniej wystawic i czesto sie wystawia.

    J.