  • Data: 2019-06-14 02:20:30
    Temat: Re: Aplikacja Androidowa OCeRująca faktury...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5d0299b1$0$17343$6...@n...neostrada.pl

    > Raczej panstwa, od miasta to jakim prawem ?

    Takim samym. Aby rozjaśnić -- pytam tylko.

    > 700 tys

    Czyli więcej niż złotówkę!!!

    > dzialke ma,

    Skoro przepisał na żonę z którą nie ma wspólnoty majątkowej -- IMO nie ma.

    > ale to tylko znaczy, ze musi teraz podatek gruntowy placic, takie to wzbogacenie
    :-P

    > taki tam podzial majatku :-)

    > Na razie sie nie rozwodzi, ale kto wie :-)

    Skoro przepisał na żonę -- IMO nie jego.

    Kolejne koszty to ogłoszenie o sprzedaniu...
    Same problemy i koszty!!! Do tego te podatki gruntowe...

    > Wroclawski samorzad. A tam PiS ma male poparcie :-)

    Mając szmal -można załatwić poparcie.

    > Szczegolnie teraz, jak sie sprawa rypla.

    Co się rypło? Wydał kupę szmalu i oddał działkę potrzebującej
    kobiecie z którą nie ma wspólnoty majątkowej...

    Parafrazując wypowiedź Chrystusa dotyczącą
    rozgrzeszania -- >>darmo dostaliście, więc darmo dawajcie<<...

    > A tu jeszcze okazuje sie, ze nie uwazal jak robil
    > https://natemat.pl/273713,dzialka-morawieckiego-sprz
    edana-bez-zgody-watykanu

    W 2002 r, żył jeszcze JPII -- chyba da się jakoś załatwić.

    > choc tu sa jakies inne informacje
    > https://natemat.pl/273717,dzialka-morawieckiego-kto-
    powinien-wydac-zgode-na-jej-sprzedaz

    IMO dobra Kościoła należą do wszystkich wiernych...

    > Ktos wie w ogole gdzie dokladnie ta dzialka lezy ?

    Nie mieszkasz w Wrocławiu?

    > A to tak chyba niekoniecznie, bo przyjezdza klient, chce towar i fakture.
    > Co prawda niby mozna pozniej wystawic i czesto sie wystawia.

    Można zarządzić jakoś tak:

    - drukowane tylko z kodami QR
    - wystawiane ręcznie bez kodów

    -=-

    Ponoć Getin nie jest już do sprzedania za złotówkę - ale mimo
    tej wieści nadal nie widuję złotówek w Lidlowych wózkach...
    Straty, straty, straty...

    --