  • Data: 2019-06-14 18:42:37
    Temat: Re: Aplikacja Androidowa OCeRująca faktury...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5d03776b$0$17354$6...@n...neostrada.pl

    > Miasta pod koscioly i parafie jakos dzialki rozdaja,

    Za freeko?

    > no ale to nie w celu sprzedazy.

    IMO ze swym mieniem właściciel mienia czynić może, co chce. ;)

    > To musialo byc cos w ramach zwrotu mienia
    > przedwojennego - czyli sprawa panstwowa.

    > Przyzwoite pieniadze ... ale nie wiem - czy nie za male.

    > Slusznie - nie ma. Ale na razie sie nie rozstaja, wiec zostaje w rodzinie.

    Ale nie jego!!!! Wszyscy ludzie są rodziną i mają
    wspólnego przodka -- Adama, z którego żebra zbudowano Ewę...
    [czy Ewa jest córką Adama?]

    > Cos tam mowil -zona miala jakas dzialalnosc, on byl prezesem banku - ryzykowne
    zajecia, lepiej podzielic :-)

    Ryzykownym zajęciem jest DG, nie etat w banku.

    > W razie potrzeby ... jeden strzal i spora czesc wroci :-)

    O ile żona wyrazi zgodę! Równie dobrze jeden strzał
    i wszystko (poza podatkami) powędruje do Ciebie. ;)

    > A reszta radnych powie "dla pisiora nie" :-)

    Reszta też ma ręce, aby brać.

    > Ale rzekomo zarobil miliony :-)

    Bóg nagrodził dobroczynność... ;)

    edana-bez-zgody-watykanu

    > Posmiertnie ?

    Kwestionujesz >>świętych obcowanie<<?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Obcowanie_%C5%9Bwi%C4%
    99tych

    Obalasz zasady wiary? Publicznie? Czy aby za takie czyny nie grożą sankcje państwowe?
    Nie boisz się rannej pobudki czy uważasz, że w sobotę nie przywędrują pod Twe drzwi?
    [pewnie Słońce go budzi przed szóstą rano...]

    powinien-wydac-zgode-na-jej-sprzedaz

    > Tak samo jak mienie panstwowe nalezy do obywateli :-)

    Do narodu -- sprawującego władzę zwierzchnią, czyli powinność suwerena. ;)

    > Mieszkam, ale jesli mylisz ze my tu wiemy do kogo nalezy kazdy kawalek pola,
    > albo ze jest tablica "wlasnosc: Morawiecka", albo latwo odszukac taka tablice gdyby
    stala ...

    Myślę, że o tym fakcie teraz głośno w Wrocławiu.

    BTW -- 'we Wrocławiu' czy 'w Wrocławiu'?

    > No od poczatku VAT

    Czyli od kiedy? Od początku VAT w RP?

    > uwazalem, ze podatnicy prowadzacy ksiegowosc na komputerze powinni wysylac JPK :-)

    Dokąd i jak? -- jakie serwery wówczas pracowały?

    --