  • Data: 2007-11-24 13:11:22
    Temat: Re: Aport a VAT (info, RP)
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-11-2007 o 11:30:05 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    Nie znam się ale spróbuję:

    > Na takie dictum mam pytania:
    > - czy na aport wystawia się f-rę z wykazanym VAT?

    Może i się wystawia, ale nawet wtedy - bez VAT-u, aport jest zwolniony.

    > - jeśli nie, to na jakiej podstawie doposażony aportem ma prawo
    > odliczyć VAT?

    Nie ma faktury/VAT-u na fakturze - nie ma prawa do odliczenia.

    > - jeśli nie, to w której przestrzeni matetycznej są dokonywane
    > operacje dodawania i odejmowania, ze wychodzi tak jak w przy-
    > padku 1 - czyli "neutralnie"?

    Sam sobie opowiedziałeś: w przestrzeni ***matetycznej***.
    W przestrzeni matematycznej o której myślimy neutralnie by nie wyszło.

    Do tego - nie wiem czy dobrze rozumiem - wnoszący aport
    wpada w proporcję i ma od tego momentu zgryza ?!

    > Chyba czegoś nie rozumiem :(, może ktos objaśnić?

    "Wyjaśniłem" ;) ?