eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiAutomatyczne fakturowanie sprzedazy z platnoscia PayPal? › Re: Automatyczne fakturowanie sprzedazy z platnoscia PayPal?
    From: Kotlet <K...@n...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Automatyczne fakturowanie sprzedazy z platnoscia PayPal?
    Date: Sun, 06 Feb 2011 13:17:12 +0100

    W dniu 2011-02-06 11:36, Jakub Jewuła pisze:
    > Witam
    >
    > Sprzedaje coraz wiecej za granice pobierajac platnosci przez PayPal.
    > Wiadomo, ze taka platnosc wiaze sie z wystawieniem f-ry VAT.
    > Chcialbym to zautomatyzowac.
    >
    > Czy ktos spotkal sie z rozwiazaniem tego problemu - mam wszystkie
    > dane klienta, mam kwoty, chcialbym zeby jakis pelnosprytny program
    > zrobil mi z tego f-re VAT, zebym nie musial klepac recznie
    > wszystkich danych do innego systemu...

    mnie tutaj zastanawia co innego - wiec si eprzylacze do pytania - (bo
    mam podobny problem, chce zautomatyzowac sprzedaz elektroniczna ale w
    polsce) czy

    1. automatyczne wystawienie faaktury przez system po podaniu przez
    klienta danych i wykryciu platnosci i kliknieciu 'AKCEPTUJ' nie bedzie
    potraktowane jako wystawienie faktury przez nabywce

    2. czy jezeli nabywca nie firma zechce przed wykonaniem uslugi fakture
    vat (nie ma zreszta innego wyboru bo na niej jest nadrukowywany numr
    seryjny) to czy mimo wszystko przed jej wystawieniem trzeba puscic
    paragon i dolaczyc go do kopii czy wtedy juz nie (nie jest to sytuacja
    gdy kupujacy po otrzymaniu paragonu oswiadcza ze chce fakture tylko
    wynika to juz z samego zlozonego zamowienia) ?

    pozdrawiam