    From: "Adamski" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: BONUS ZA ZAKUPY - JAKI DOKUMENT.
    Date: Mon, 12 May 2008 09:04:21 +0200

    > Dlaczego Ty, a nie sprzedawca?
    > Czy to *TY* chcesz "sprzedać premię"? :O

    Moj dostawca w ramach tego, ze duzo u niego kupilem chce dac mi za to jakas
    kase. Wiec to ja musze wystawic jakis dokument na ta okolicznosc.

    > Nie wiem i ciekaw jestem wyjaśnienia.
    > Przecież w tej chwili pod VAT podlega nawet "powstrzymanie się od
    > czynności" i powodu do nieoVATowania bonusa (fakturą korygującą
    > oczywiście!) nie widzę.

    Caly proceder wymysli inny odbiorca od mojego dostawcy. Duza firma, ktora ma
    wlasna ksiegowosc, a mysle ze i dzial prawny. A wiec ta firma doszla do
    wniosku, ze premie i bonyusy nie podlegajka ustawie o VAT. Troche mi sie nie
    zgadza z tym co ja wiem o vacie, dlatego staram sie cos wyjasnic. Skoro Ty
    Gotfryd nic nie wiesz na ten temat, to juz nie wiem kto moze cos wiedzec ;-)

    Adam