    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Bankowe konto internetowe
    Date: Mon, 22 Apr 2002 14:46:26 +0200

    Mon, 22 Apr 2002 09:04:49 +0200, w
    <k...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Oczywiście, jako właśnie i Twoje riposty. Jedyne co umiesz powiedzieć
    > to ,,żenujące'' i ,,śmianie''. Na tym zasób Twojej argumentacji się
    > wyczerpuje.

    A co mam powiedzieć, skoro Twoje posty głównie wzbudzają śmiech?
    Że nie potrafisz spojrzeć na cały produkt, tylko patrzysz przez swoje
    okularki? Przecież do Ciebie to nie dociera.

    > Niestety dzisiaj jest to samo. Po kliknięciu w DRUKUJSALDA zamiast
    > wygenerować mi jakiś obraz do wydruku, system zapisuje na dysku plik
    > "stan_rachunkow". Tak więc funkcjonalność taka sobie...

    Więc masz źle skonfigurowane skojarzenie w IE. Widocznie spieprzyłeś
    na samym początku ("zawsze zapisuj"?).

    > W VWBANK idealnie generuje mi właściwe zestawienie...

    Widocznie jeszcze nie skopałeś ustawień dla HTML, na razie tylko dla
    PDF :).

    > No to możesz to rozwinąć, bo pierwsze słyszę o tym, lecz nie będę się
    > sprzeczał, bo akurat ten dział nie jest moim głównym profilem...

    VAT będziesz mógł odliczyć dopiero po zapłaceniu należności. Więcej,
    jak się ustawa wykluje.