  • Data: 2002-04-22 17:10:45
    Temat: Re: Bankowe konto internetowe
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Mon, 22 Apr 2002 14:43:45 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >Nie, a Tobie powiedzeli że będą honorować niekompletne wyciągi?

    Nikt nie mówi że są niekompletne. To TY tak uważasz. Są jedynie
    UBOŻSZE niż te z inteligo.

    Jeżeli bank o rozmiarze BREBanku wypuszcza taki produkt na skalę
    krajową, to gdyby były z tym problemy, w kilka minut zostałby obdarty
    ze skóry przez wściekłych klientów.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)