  • Data: 2002-04-22 17:08:44
    Temat: Re: Bankowe konto internetowe
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Mon, 22 Apr 2002 14:46:26 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisałbył:

    >Więc masz źle skonfigurowane skojarzenie w IE. Widocznie spieprzyłeś
    >na samym początku ("zawsze zapisuj"?).
    >Widocznie jeszcze nie skopałeś ustawień dla HTML, na razie tylko dla
    >PDF :).

    to to generuje PDFa? Nic dziwnego, że się nie otwiera, skoro PDF
    wymaga osobnego narzędzia... Byliby chociaż uprzejmi dodać roszerzenie
    PDF, to bym zapisał i otworzył. A tak myślałem, że to jakiś błąd i
    śmiecie mi zapisuje na dysk...

    Ale cóż -- kolejny ,,genialny'' pomysł Inteligo, jakby nie można
    porządnie HTMLa utworzyć, jak VWBank... PDF do wyciągu -- niesamowite.
    Szkoda, że nie np. CDR...

    >VAT będziesz mógł odliczyć dopiero po zapłaceniu należności. Więcej,
    >jak się ustawa wykluje.

    Myślę, że zanim się wykluje, to mBank wprowadzi lepsze wyciągi...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)