  • Data: 2003-01-24 09:05:01
    Temat: Re: Będą niższe podatki-hura:-))
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek" <c...@p...pl> wrote in message
    news:b0pjq2$11r$1@news.tpi.pl...

    > Irlandia to też Unia, niezapominaj. Skoro więc w Irlandii jest inaczej niż
    > w UE,to skąd wyciągasz wniosek że u nas się zmieni? Sam sobie
    > przeczysz.

    DOPRAWDY ?
    ILU naszych wyjezdza, by pracowac "na czarno"?
    Wmawia sie nam, ze po przystapieniu do uni
    nasi beda tylko sprzatac...
    A niechby na poczatek tylko sprzatali.
    Zawsze to legalna praca daje mozliwosc zmiany profesji
    wieksze, niz praca na czarno.
    Beda mieli WIEKSZE MOZLIWOSCI a to juz cos.
    NAWET jesli TU nic sie nie zmieni to DLA NAS sie zmieni.
    Otwiera sie bramka "klatki" w ktorej siedzimy.
    Jesli tylko TU sie nie pogorszy to juz jest zysk.

    Swiadomosc ze nie mozna calkiem bezkarnie mlodych LUPIC
    pez sie rzadzacym na cos przyda.

    > Jednak siła mediów jest porażająca,czego dowodem są Twoje
    > (raczej madialne jednak) wypowiedzi.Chłoniesz je jak gąbka.

    Zamiast analizowac moj stan psychiczny moze by an odiniosl sie do
    argumentow.

    Boguslaw

    P.S. No i wyszedlem na Euroentuzjaste, a jestem sceptykiem.