    From: b...@f...hoga.WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Bilet PKP - niezgodny z ust. o VAT?
    Date: 14 Jun 2004 09:15:46 GMT
    Sender: p...@p...onet.pl@staticline1576.toya.net.pl

    Samotnik <s...@s...eu.org> napisal
    <cajjg8$c6g$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    >W artykule <X...@2...180.128.20

    >A to w rzeczonej ustawie jest napisane, jak powinien wyglądac bilet?
    >;) Nie widzialem, przyznam szczerze. Gdzieś tam (albo w
    >rozporządzeniu) jest tylko napisane, ze za fakture VAT uznaje sie
    >bilety z VATem i NIPem.

    zauważ, że na każdym dowodzie sprzedaży podatnika VAT, w tym na
    paragonie fiskalnym musi być (jest) kwota VAT. przecież tego wymaga
    choćby prowadzenie ewidecji sprzedaży VAT.

    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Litosc jest jednak uczuciem zbednym tam, gdzie przemawia Historia.
    (Cz.Milosz, "Zniewolony umysl")

    www.ekonomia.ho.pl