    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Biurokracja i podatki srodowiskowe
    Date: 26 Aug 2008 19:23:42 GMT

    Bogdan w <news:g91heo$53v$1@news.onet.pl>:

    > Liczymy wg tego algorytmu.
    > http://www.rp.pl/artykul/86100,159801_Rozlicz_sie_za
    _spaliny_z_firmowego_samochodu.html

    > Jeśli wyjdzie mniej niż 400 zł /półrocze to nie płacimy ale sprawozdanko jak
    > najbardziej składamy :)

    Art. 289.
    1. Nie wnosi się opłat z tytułu tych rodzajów korzystania ze
    środowiska spośród wymienionych w art. 273 ust. 1, których półroczna
    wysokość wnoszona na rachunek urzędu marszałkowskiego nie przekracza
    400 zł. Przepisy art. 286 ust. 1-2 stosuje się odpowiednio.

    Art. 286.
    1. Podmiot korzystający ze środowiska w terminie, o którym mowa w art.
    285 ust. 2 i 4, przedkłada marszałkowi województwa wykaz zawierający
    informacje i dane, o których mowa w art. 287, wykorzystane do
    ustalenia wysokości opłat oraz wysokość tych opłat.

    Art. 285.
    1. Opłatę ustala się według stawek obowiązujących w okresie, w którym
    korzystanie ze środowiska miało miejsce. 2. Podmiot korzystający ze
    środowiska wnosi opłatę do końca miesiąca następującego po upływie
    każdego półrocza.

    IMHO, skoro nie wnosi sie opłaty, to nie ma terminu na jej wniesienie.
    A skoro nie ma terminu na wpłatę to nie ma terminu na złożenie
    sprawozdania -- tak ja rozumiem zapis "stosuje się odpowiednio"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]