    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Błąd na fakturze
    Date: Fri, 11 Jul 2003 15:28:25 +0200

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrnbgte7m.afj.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .

    > A, no właśnie - słyszałem, że nota korygująca musi być wystawiona
    > maksymalnie miesiąc po wystawieniu faktury, inaczej nie przysługuje
    > odliczenie VAT. Prawda li to? Nie wiem, czy uda mi się namówić Polkomtela
    > do podpisywania papierów z datą sprzed kilku lat...
    ---------------------------------------
    Oj samotnik gdzie ty słuchasz tych wieści w moich stronach nic takiego nie
    mówią.
    Note wystawiasz i ja wysyłasz do firmy ona podpisuje i wysyła nic takiego
    nie ma żeby sobie zrobić i nie wysłać to jak firma dalej cie bedzie
    wystawiać żle oczywiście No chyba że ci na telefon uwierzy i zmnieni dane .O
    terminie na wystawienie Noty miesięcznej też nie słyszałam wystawiasz ja
    zobaczysz błąd najlepiej to zrobic przed kontrolą Vat.Co do wystawienia
    jednej noty do kilku lat ja tego nie praktykowałam ale do kilku faktur i
    owszem.
    Pozdrawiam Wiola