    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Bledna faktura z kraju UE?
    Date: Fri, 08 Feb 2008 13:44:15 +0100

    Wildcat pisze:

    > Jak zwolniona może równac sie opodatkowanej stawką 0%?????????????????

    Matematyka, logika... to przespałeś...

    Gotfryd napisał "!=" - to oznaczenie na "NIE JEST RÓWNE".

    > Przecież ze stawką 0 to jest OPODATKOWANAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    I czego wrzeszczysz? A ktoś pisał że nie? Treść zdania to jest to co
    napisane a nie to co Ci się _udało_ przeczytać.

    > Niepodlegająca opodatkowaniu to JEST
    > zwolniona !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Sprzedaż niepodlegająca opodatkowaniu oznacza, że dana sprzedaż nie leży
    w sferze działania ustawy o podatku od towarów i usług - przykład:
    usługi wykonywane na terytorium innego państwa których odbiorca ma
    siedzibę poza terytorium Polski. Podatnikiem jest odbiorca który nie
    podlega polskiemu prawu.

    Sprzedaż zwolniona to sprzedaż PODLEGAJĄCA opodatkowaniu ale z podatku
    decyzją ustawodawcy _zwolniona_ właśnie. Ustawodawca ma władzę na
    podatnikiem.

    W pierwszym przypadku sprzedawca zachowuje prawo do odliczenia VAT
    związanego z tą sprzedażą.
    W drugim tego prawa nigdy nie ma.
    Drobna różnica, prawda?

    Ile razy jeszcze będę powtarzała - MIESZASZ POJĘCIA.
    Raz, ok, ale jeżeli mieszasz podstawowe pojęcia i wykręcasz się
    tłumaczeniem że to było w ostatnim zdaniu wiec się nie liczy (lekko się
    wtedy oplułam, przy herbacie to czytałam, wyślę na PRHN), jeżeli po raz
    kolejny pokazujesz, że nie odróżniasz niektórych kluczowych pojęć to
    będziesz sekowany. Takie błędy są dopuszczalne w pytaniach, nigdy w
    odpowiedziach.

    Walisz po oczach wycinkami z ustawy ale nie masz dość orientacji w
    temacie żeby te ustawy zrozumieć w całości.

    Doczytaj, doucz się, potem się produkuj.
    A jak Ci się nie chce uczyć to po prostu przestań sie produkować. Nikt
    nikogo na silę tu nie trzyma, to nie egzamin.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813