eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBrak danych o kraju klienta › Re: Brak danych o kraju klienta
  • Data: 2015-03-13 02:17:24
    Temat: Re: Brak danych o kraju klienta
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 11 Mar 2015 02:16:51 -0700 (PDT), j...@g...com
    napisał(a):

    > Skrill (pośrednik od płatności typu karta płatnicza i przelewy bankowe)
    > nie udostępnia inforamcji o tym z jakiego kraju jest klient (i nie ma w
    > tym nic dziwnego, ponieważ klienci przy płatnościach nie podają swojego
    > kraju) - zerknijcie na raport sprzedaży od Skrilla, nie ma w nim kraju
    > klienta:

    Zmień pośrednika na takiego, który zauważył pojawienie się MOSS. Na
    podstawie numeru karty mógłby Ci łatwo udostępnić informację o kraju jej
    wystawienia.

    > Od razu napiszę, że mi te dane o kraju "prawie" każdego klienta udało się
    > zebrać na własną rękę - mam w grze system kont dla klientów i w mojej
    > bazie danych tych kont klientów mam informacje o IP każdego klienta i na
    > podstawie tego IP jestem w stanie określić z jakiego kraju jest klient.

    Dodaj do gry konieczność określenia kraju na etapie rejestracji lub
    najpóźniej w momencie gdy w grę wchodzą finanse. To już będzie jeden z
    dwóch wymaganych dowodów, czyli połowa sukcesu. Adres IP to wyłącznie
    poszlaka, wystarczy jakieś proxy czy TOR i masz fałszywe dane.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1