    From: "Andżelika Tokarska" <a...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Brak nazwy w nazwie
    Date: Sat, 11 Feb 2006 15:54:23 +0100

    jeśli w EDG zapisano firmę pod nazwą XYZ Jan KOwalski (brak skrótu), to
    należy posługiwać się tą nazwą, czyli...
    bezwzględnie nota korygująca, jeśli US ma się nie przyczepić - ja tam
    wolałabym się obstalować, zawsze w przypadku kontroli skarbowej przyjemniej
    jak się nie mają czego czepić, choćby błąd nie powodował konsekwencji
    skarbowych..;-)

    GG 7409114