  • Data: 2016-04-24 16:04:10
    Temat: Re: Brak podanego PKD
    Od: Ł <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Naprawdę jest możliwość zmiany tego co było w ewidencji kiedyś
    > kilka lat temu?

    W formularzu jest pole na wpisanie daty nie wiem w jakim zakresie
    można ją podać (czy tylko -7 dni) i jaka jest sensowna (aby nie przyspożyć więcej
    potencalnych kłopotów).

    Pierwszy raz zajrzałem do CEIDG. W dodatku zachęcili mnie komunikatem, abym
    sprawdził czy dane w formularzu są ok .. bo zostały przeniesione
    automatycznie i mogą zawierać błędy...
    W dodatku wielu danych brakuje (dowód osobisty etc.)

    Od 1 stycznia by było chyba OK...?