    From: "netmax" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Brawo Andrzej R. ale...
    Date: Mon, 31 Jan 2005 21:12:42 +0100

    buuujaj sie kolo...
    z takimi tesktami to mozesz wyskakiwac na forum pl.laski.pl!!
    Prawnikiem nie jestem...tylko ekonomista...i u o sus...nie jest moja dzialka
    i nigdy nie byla...mam wazniejsze sprawy na glowie niz kolejne art. ...co mi
    po nich?
    Bardzo dobrze ze nie konczylem prawa...dodam ze jestem na drugim roku studow
    dr...i zadnej pracy mgr nie kupowalem (moja ciotka tez nie byla dyr. zus).
    Aha...jezeli uwazasz mnie za takiego debila...to mozesz mi pozazdroscic
    tylko moich zarobkow, ktore wypracowalem sobie w ciagu 1,5 roku prowadzenia
    wlasnej dzialalnosci. ....chyba nie jest az tak zle ze mna:) hehe