eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBudowa sieci "internetowej" - wydatki w koszty czy amortyzacja? › Re: Budowa sieci "internetowej" - wydatki w koszty czy amortyzacja?
    From: Kap <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Budowa sieci "internetowej" - wydatki w koszty czy amortyzacja?
    Date: Sat, 13 Apr 2013 10:05:48 +0200

    Dziękuję bardzo. To jeszcze dopytam. Księgowym nie jestem, toteż może
    zabrzmi to nieco dziwnie. Przyjmując, że całość jest środkiem trwałym
    (rury, urządzenia itd) Kiedy mogę rozpocząć amortyzację? Czy mogę
    amortyzować po zakończeniu budowy np jednej nitki.
    Co z urządzeniami aktywnymi, które będę musiał zakupić na potrzeby
    świadczenia usługi, przy czym nie mam zamiaru kupować np 200 czy 300
    sztuk, tylko w miarę potrzeby. Jest 2 klientów w tym miesiącu, kupuje
    urządzenia itd...

    pozdrawiam
    P.R