    From: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: CD: niezarejestrowana dzialanosc + odsetki podatkowa
    Date: Fri, 20 Aug 2004 10:11:42 +0200

    > Racja - pisałem "z głowy".

    Witam!

    Bylem dzisiaj w moim ostatnio ulubionym urzedzie :) i pani powiedziala ze
    wyslali mi postanowienie o wszczeciu dnia 11 sierpnia (czyli wtedy co to
    wezwanie :) Niestety ja zastalem tylko jedno awizo dotyczace wezwania. Isc
    interweniowac na poczte czy poczekac niech im odesla (o ile maja) i wysla
    ponownie?
    No ale do rzeczy przedstawilem Pani komisarz jaki rachunek posiadam i jakie
    mam saldo na dzien dzisiejszy i oznajmilem iz wyciagow nie posiadam nigdy
    nie posiadalem a zamowienie ich w banku wiaza sie dla mnie ze zbyt duzym i
    do tego zbytecznym wydatkiem (pani chce od 2001roku...) w koncu mi one sa do
    niczego nie potrzebne. Powiedzialem Pani ze moge conajwyzej wydrukowac ze
    strony mojego banku operacje ale nie bedzie pod tym, podpisu Banku. Na co
    Pani odpwiedziala tak zebym napisal do naczelnika wyjasnienie ze nie
    udostepnie im wyciagu z rachunku gdyz jest to dla mnie zbyt duzy wydatek
    itp.
    I teraz powiedzmy ze to napisze (powiedzialem ze przyniose to im w
    poniedzialek) to o czym napisac w tym pisemku do Naczelnika zeby sie za duzo
    nie mogl sobie dopowiedziec?
    W odniesieniu do art 165 par.3 mowi ze data wszczecia postapowania jest data
    doreczenia postanowienia. Czyli aktualnie dopuki nie raczy mi listonosz
    przyniesc tego to postepowanie jest prowadzone bez Postanowienia?

    Pozdrawiam
    Karol