  • 1. Data: 2014-07-04 09:32:15
    Temat: CEIDG i ZUS - zamknięcie jednoosobowej DG
    Od: inst4nce <i...@g...pl>

    Jest taka firma: 1 właściciel (płatnik składek) i 7 pracowników. Mam
    pytania:

    1) Czy po wypełnieniu CEIDG-1 (wyrejestrowaniu DG) muszę wypełnić ZUS
    ZWPA dla płatnika składek, czy "idzie" to z automatu?

    2) Czy wypełniam ZWUA dla płatnika składek, czy tylko dla pracowników
    ZWUA + ZCNA dla członków rodzin?

  • 2. Data: 2014-07-04 17:02:27
    Temat: Re: CEIDG i ZUS - zamknięcie jednoosobowej DG
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 04-07-2014 09:32, inst4nce pisze:
> [...]
    >
    > 1) Czy po wypełnieniu CEIDG-1 (wyrejestrowaniu DG) muszę wypełnić ZUS
    > ZWPA dla płatnika składek, czy "idzie" to z automatu?

    Idzie z automatu.

    > 2) Czy wypełniam ZWUA dla płatnika składek, czy tylko dla pracowników
    > ZWUA + ZCNA dla członków rodzin?

    Składasz ZWUA za płatnika tez.

    --
    Adam.