  • 1. Data: 2007-07-07 07:51:28
    Temat: CZęści do samochodu a VAT i KPIR
    Od: "Hipcio" <@yahoo.com>

    Posiadam samochód na firmę (przekazany poprzez oświadczenie)

    Obecnie musialem przeprowadzić mały remont tj. wymienić części w
    zawieszeniu, wymienić opony etc, olej i troche innych mechanicznych rzeczy.
    Całość kosztowała mnie około 1300PLN. W naprawie nie było części
    blacharskich t.j naprawy powypadkowej.

    Czy vat mogę odpisać w 100%?
    Rozumiem ze całe netto w KUP

  • 2. Data: 2007-07-07 11:47:04
    Temat: Re: CZęści do samochodu a VAT i KPIR
    Od: <s...@a...pl>

    > Posiadam samochód na firmę (przekazany poprzez oświadczenie)

    Etam, przekazałeś... Po prostu wpisałeś do EŚT

> [...]
    > rzeczy.
    > Całość kosztowała mnie około 1300PLN. W naprawie nie było części

    tak

    > Rozumiem ze całe netto w KUP

    tak

  • 3. Data: 2007-07-07 11:47:04
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Hipcio" <@yahoo.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > rzeczy.
    > Całość kosztowała mnie około 1300PLN. W naprawie nie było części

    Samochód wpisany w EŚT?
    No to możesz.

  • 4. Data: 2007-07-07 18:37:20
    Od: "Hipcio" <@yahoo.com>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Samochód wpisany w EŚT?
    > No to możesz.

    samochód jest o wartości do 3500PLN więc nie wpisywałem w EŚT, amortyzacja 1
    rok, jednorazowa

    Czy w tym przypadku moge odliczyć?

  • 5. Data: 2007-07-07 19:08:48
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Hipcio wrote:

    > samochód jest o warto?ci do 3500PLN więc nie wpisywałem w E?T,
    > amortyzacja 1 rok, jednorazowa

    Co w takim razie amortyzowałeś?

    > Czy w tym przypadku moge odliczyć?

    Jeśli limit kilometrówki pozwala to tak

  • 6. Data: 2007-07-07 19:11:35
    Od: "Hipcio" <@yahoo.com>

    > Co w takim razie amortyzowałeś?

    OK, moja pomyłka - wprowadzam do EŚT, jednak okres amortyzacji 1 rok ze
    wzgledu na wartosc 3500PLN

    > Jeśli limit kilometrówki pozwala to tak

    własnie chcąc uniknac kilometrówki wybieram opcje przekazania całego
    samochodu do majatku firmy.

    Tylko jeszcze pytanie - czy gdy samochod jest wart 3500, a zakupilem czesci
    za 1200PLN to czy nie jest to jakiś "środek ulepszony" ?