eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiChcę kupić auto bez kratki (najchętniej) i amortyzować w firmie żony › Re: Chcę kupić auto bez kratki (najchętniej) i amortyzować w firmie żony
  • Data: 2004-11-11 12:25:35
    Temat: Re: Chcę kupić auto bez kratki (najchętniej) i amortyzować w firmie żony
    Od: "Artur M" <a...@b...com.px> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak chcesz odliczyć choćby 50% VAT kupując na siebie?
    > Z umowy o pracę?

    Masz rację, ale ja mam możliwość zakupu samochodu, który nie ma
    doliczonego VATu :) A więc 50% zwrotu VAT mnie nie
    interesuje. Poza tym to jest samochód bez kratki.
    Pojazd z kratką podałem tylko jako opcję (z czym wiąże się zakup
    przez żonę), jeśli nie będzie możliwości wliczenia w koszty działalności
    samochodu o którym piszę wyżej.

    Każdy dealer ma w tej chwili prawo do sprzedaży dowolnych
    samochodów, niekoniecznie tych, z własnej sieci.
    Czyli dealer Forda może sprzedawać peugeoty nie musząc
    tłumaczyć się firmie Ford. Co więcej, może kupować te samochody
    w całej UE. To wynika z nowych przepisów europejskich.

    Mam mozliwość zakupu takiego sprowadzonego samochodu
    z Zachodu.

    Artur