eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiChcę zamknąć firmę. Czy muszę teraz zapłacić VAT od wszystkiego co kupiłem? › Re: Chcę zamknąć firmę. Czy muszę teraz zapłacić VAT od wszystkiego co kupiłem
    From: z...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Chcę zamknąć firmę. Czy muszę teraz zapłacić VAT od wszystkiego
    co kupiłem
    Date: Thu, 15 Nov 2007 18:29:02 -0800 (PST)

    On 16 Lis, 01:41, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > http://groups.google.pl/groups/search?lr=&num=100&q=
    do+go%C5%82ej+zie...

    > ....bo?
    > Jak wystawisz na allegro, to trudno będzie podwazyć "rynkowo wycenę"!

    > chyba że dobrze ukryte... Na grupie nikt nigdy nie wskazał :O
    Część sprzętu można by zniszczyć (jak to udokumentować, żeby było
    ok?).
    Część sprzętu można sprzedać jako uszkodzony (żeby nikt nie
    kwestionował ceny).
    Czy mienie firmy może się zagubić (nie mam pojęcia gdzie jest część
    rzeczy które kupiłem)? (jak to udokumentować?)

    Czy wciągnięcie wszytkich zakupów wyposażenia do spisu środków
    trwałych z natychmiastową amortyzacją 100% by nie pomogło ?
    Czy można to zrobić będąc na Podatkowej Księdze Przychodów i
    Rozchodów?

    Płacenie podatków od wszystkiego co się kiedykolwiek kupiło na
    zakończenie firmy wydaje się dziwne.
    Wtedy ludzie często osobiście by bankrutowali kończąc działalność a
    nie słyszałem jeszcze o czymś takiem.