  • 1. Data: 2005-08-15 08:38:57
    Temat: Cło
    Od: "Marcin Mora" <m...@a...pl>

    Witam,

    Zaciekawiła mnie sprawa cła lub innych opłat granicznych w przypadku
    sprzedaży róznych produktów do Norwegii oraz krajów Unii.
    Czy orientujecie się gdzie mogę sobie poczytać na ten temat ? Jakiego
    rodzaju dokumenty określaja tą kwestię? Jakiego rodzaju produkty podlegają
    ocleniu ?

    Dziękuję,
    Marcin

  • 2. Data: 2005-08-15 13:26:52
    Temat: Re: Cło
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Marcin Mora" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jakiego rodzaju produkty podlegają ocleniu ?

    Te same, które się cli jak są wwozone do Kielc. Zadzwoń do tamtejszego
    urzędu miasta i ci powiedzą.

    vertret

  • 3. Data: 2005-08-16 09:05:30
    Od: "Damian" <s...@i...pl>

> [...]
    > Czy orientujecie się gdzie mogę sobie poczytać na ten temat ? Jakiego
    > rodzaju dokumenty określaja tą kwestię? Jakiego rodzaju produkty podlegają

    W Unii Europejskiej nie ma granicy celnej i w związku z tym nie używa się
    pojęcia cła w handlu wewnątrzwspólnotowym.

    Pozdrawiam

    Damian.

  • 4. Data: 2005-08-16 11:40:19
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    Jakiego rodzaju produkty podlegają
    > ocleniu ?

    Najprościej:
    Do/Z Unii żadne, do/z Norwegii wszystkie.

    Pozdr

  • 5. Data: 2005-08-16 21:56:52
    Od: "Marcin Mora" <m...@a...pl>

    > W Unii Europejskiej nie ma granicy celnej i w związku z tym nie używa się
    > pojęcia cła w handlu wewnątrzwspólnotowym.

    No tak ale Norwegia jeszcze nie jest w Unii, co w związku z tym ?

    Pzdr.
    Marcin

  • 6. Data: 2005-08-16 22:01:19
    Od: "Marcin Mora" <m...@a...pl>

    > Jakiego rodzaju produkty podlegają
    >
    > Najprościej:
    > Do/Z Unii żadne, do/z Norwegii wszystkie.

    Tutaj widzę pewną sprzeczność ponieważ jeżeli chodzi o produkt
    przekraczający granicę Norwegii z Unią to co wówczas: z wszystkie ? do
    żadne ?

    Dzięki,
    Marcin