  • 1. Data: 2005-08-16 04:47:38
    Temat: VAT - biegli
    Od: "CICHOCKI" <c...@s...pl>

    Kochani,

    Pomóżcie, proszę, jak rozwiązać następujący problem. Jako biegły mogę
    według jednego z rozporządzeń MF płacić urzędowi skarbowemu VAT wtedy, gdy
    sąd (prokuratura) mi faktyczne zapłaci honorarium. Cały problem w tym, jak
    księgować w KPiR wystawiane faktury? Kiedy, czy bez VAT-u, co robić z
    rejestrami VAT? Za wszystkie sugestie z góry dziękuję.

    Pozdrawiam,

    Dariusz Cichocki

  • 2. Data: 2005-08-16 08:41:35
    Temat: Re: VAT - biegli
    Od: "Damian" <s...@i...pl>

    Użytkownik "CICHOCKI" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > księgować w KPiR wystawiane faktury? Kiedy, czy bez VAT-u, co robić z
    > rejestrami VAT? Za wszystkie sugestie z góry dziękuję.

    Witam,

    Fakturkę księgujesz normalnie, jedynie do rejestru VAT wpisujesz w
    momencie otrzymania zapłaty. Jak technicznie to zrobić to już zależy od
    oprogramowania, którego używasz.

    Pozdrawiam

    Damian.