  • 1. Data: 2005-08-15 08:21:39
    Temat: zakup samochodu - co dalej?
    Od: "_wisnia_" <w...@p...fm>

    Witam!
    Zakupilem ostatnio samochod za 500 zl ktory ma juz 31 lat. Chce go
    pozniej rejestrowac jako zabytek. Ma papiery, zatem nie jest chyba
    wyrejestrowany. I teraz nasuwaja mi sie pytania. Jak sprawdzic czy jest
    wyrejestrowany? Jesli nie jest jak to jest z OC, ktore raczej nie bylo
    oplacane a slyszalem, ze powinno byc nawet jesli zarejestrowany grat stoi w
    stodole? Czy musze zaplacic jakis podatek od zakupionego samochodziku? Tak
    samo czy musze uiscic jakies oplaty skarbowe za sam zakup? I czy musze
    smigac z umowa zakupu do urzedu zeby im ja pokazac aby gdzies to
    zarejestrowali i podbili jakimis pieczatkami? Czy to w ogole nie jest
    konieczne? Bylbym bardzo wdzieczny jesli ktos z grupowiczow orientujacy sie
    w temacie wyjasnil mi jak wszystko zalatwic zeby bylo legalnie. Z gory
    dziekuje i pozdrawiam.