  • 1. Data: 2004-12-05 12:58:55
    Temat: Co jest tańsze i wydają szybciej...
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Bo muszę mieć jak najszybciej - zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS, czy
    US? Nie zalegam oczywiście nigdzie ;-) Ile to trwa?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-12-05 14:58:43
    Temat: Re: Co jest tańsze i wydają szybciej...
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:
    > Bo muszę mieć jak najszybciej - zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS, czy
    > US? Nie zalegam oczywiście nigdzie ;-) Ile to trwa?

    A nie musisz mieć czasem obu? :) ZUS wydają szybciutko - przynajmniej
    u mnie to zazwyczaj były 3-4 dni. W US gorzej, szczególnie, że mam
    dochodowy w innym i VAT w innym - ale wtedy składam dwa wnioski z pytaniem
    o dwa odrębne podatki. Normalnie trwa to 2 tygodnie, ale takie dwa wnioski
    z prośbą o 'pospieszenie się' trawią tydzień. I tak najlepszy jest KRK,
    gdzie zaświadczenie wydają na poczekaniu :) Cenę pomijam :(

    P.

  • 3. Data: 2004-12-05 15:00:07
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Paszczak <s...@h...pl> wrote:
> [...]

    A co do cen: US - 15 zł, KRK - 50 zł, ZUS - gratis :)

    P.

  • 4. Data: 2004-12-05 22:06:28
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <s...@h...pl> napisal(a):

    > A co do cen: US - 15 zł, KRK - 50 zł, ZUS - gratis :)

    To wybieram ZUS. ;-) Chcą tylko jedno, to firma udzielająca kredytująca
    zakupy w systemie ratalnym.
    --
    Samotnik
    www.samotnik.pl - czartery jachtów na Morzu Śródziemnym

  • 5. Data: 2004-12-06 14:07:50
    Od: "Iwona" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
    Witam

    ZUS - Bielsko-Biała 1 tydzień
    US - j.w 1 tydzień + 5 zł na wniosek o wydanie i 15 zł przy odbiorze

    --
    Pozdrawiam ;-)
    Iwona

  • 6. Data: 2004-12-18 16:31:52
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message
    > Bo muszę mieć jak najszybciej - zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS, czy
    > US? Nie zalegam oczywiście nigdzie ;-) Ile to trwa?

    W US jest termin 7 dni od daty wplywu.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856