  • 1. Data: 2004-12-05 04:03:13
    Temat: odliczenie podatku
    Od: "user_go2" <p...@o...pl>

    Witam wszystkich,
    nie bardzo znam się na tych przepisach podatkowych (zresztą zmienieanych co
    roku), mam dlatego może dla niektórych proste pytanie:

    Uczę się języka w szkole językowej, nie delegował mnie zakład pracy, w
    którym pracuję obecnie.
    Sam ponoszę koszty kształcenia.
    Czy jest jakaś możliwość odliczenia tych wydatków od podatku.
    Wiem, że wcześniej jak się nie uczyłem to była a teraz jak to można zrobić,
    czy wogóle się da????

    Z góry dzięki za sugestie i pomoc.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-05 10:46:34
    Temat: Re: odliczenie podatku
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Czy jest jakaś możliwość odliczenia tych wydatków od podatku.
    > Wiem, że wcześniej jak się nie uczyłem to była a teraz jak to można

    ulga na ucznia zostala zlikwidowana, mozna jedynie stara kontynuowac.
    Zreszta nawet nie wiem czy ten przypadek do tego by sie nadawal.

    P.

  • 3. Data: 2004-12-05 13:11:32
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    > ulga na ucznia zostala zlikwidowana, mozna jedynie stara kontynuowac.
    > Zreszta nawet nie wiem czy ten przypadek do tego by sie nadawal.
    >
    > P.

    w tym przypadku raczej nie dotyczy ulga na ucznia.
    Kursy mżna odliczyć w ramach dokształcania zawodowego

  • 4. Data: 2004-12-05 18:56:36
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Marcin" <m...@i...pl> wrote in message

    > w tym przypadku raczej nie dotyczy ulga na ucznia.
    > Kursy mżna odliczyć w ramach dokształcania zawodowego

    której to ulgi od 2004 roku nie ma.

    Magdi

  • 5. Data: 2004-12-08 17:58:31
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>