    From: "Okoń" <s...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co ma zrobić?
    Date: Wed, 27 Jun 2007 22:41:18 +0200

    > Andrzeju zapytaj pani czy czytala choc raz ustawe o podatku dochodowym od
    > osob fizycznych, jesli przyzna ze tak, wskaz art 26.
    > Jezeli nadal twierdzi to co napisales, czekaj na postanowienie.
    >
    > Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych.
    > Art. 26.
    [..................................................]

    Dzięki za podpowiedź. Za kilka dni odpiszę na prv lub forum. Zobaczę jak
    długo to potrwa.
    Nie wiem tylko jak przekonać tę panią, że jestem współwłaścicielem.samochodu
    Ona uważa iż muszę być dopisany do dowodu rejestracyjnego "wozu"
    Ja uważam, że powinna wystarczyć małżeńska współwłasność majątkowa. (Nie
    mamy rozdzielności majątkowej) Czy jest też i na to jakiś przepis bądź
    paragraf?
    Z góry dzięki za każdą podpowiedź.
    Pozdrawiam!
    Andrzej