eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCo poza utrata chorobowego grozi za spoznienie z ZUS-em? › Re: Co poza utrata chorobowego grozi za spoznienie z ZUS-em?
    From: "RW" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co poza utrata chorobowego grozi za spoznienie z ZUS-em?
    Date: Sun, 8 Jan 2006 02:58:37 +0100

    Użytkownik "Fitek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:dpj3oq$cdl$1@achot.icm.edu.pl...
    > Chcialem zapytac, ile mozna opoznic sie z zaplata ZUS-u, zeby to jeszcze
    > nie bylo niebezpieczne.
    > I jakie moga byc najgorsze konsekwencje (poza utrata chorobowego) w
    > przypadku opoznienia wynoszacego 5, 10 lub 30 dni.
    > Czy przy placeniu zaleglej skladki musze powiekszyc ja o jakies odsetki?

    Dosyc spokojnie, jak nie dopatrzą sie to i rok możesz nie płacic..ale potem
    i tak zapłacisz razem z odsetkami. Najpierw przyjdzie zawiadomienie
    poleconym
    ze zwrotnym potwierdzeniem, z wezwaniem do zapłaty plus odsetki i koszty
    upomnienia z podanym terminem płatności...zwykle nie obejmuje ostatnich
    zaległości..jeszcze nie zdazyli dojsc do nich;)
    Jeżeli nie zapłacisz w terminie...wejda na konto bankowe...bedzie blokada a
    gdy brak środków debet;)
    Najlepiej skontaktowa sie szybko z osoba wystawiajaca wezwanie...czasem
    udaje sie jeszce przeciagną termin zapłaty..zanim wejda na konto....

    pozdrawiam

    Wiesiek