eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCo w przypadku różnic zdań Urz.Sk. w różnych miastach ? › Re: Co w przypadku różnic zdań Urz.Sk. w różnych miastach ?
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co w przypadku różnic zdań Urz.Sk. w różnych miastach ?
    Date: Sun, 02 Jan 2011 11:48:57 -0600

    On 1/2/2011 6:17 AM, KrisB wrote:

    > Pewna instytucja rządowa przyznaje pewne stypendia. Około połowa Urz.
    > Sk. w PL ( w tym Warszawa ) wydało interpretację że są one zwolnione z
    > podatku dochodowego, a druga połowa wydało interpretacje dokładnie
    > odwrotne.
    >
    > Na początek zapytam US czy mam płacić czy nie. Jeśli uzna że mam płacić
    > zapytam nieco idealistycznie i ogólnie:
    > - Jakie są drogi, sposoby i szanse na ujednolicenie płacenia lub nie
    > tego samego podatku w identycznych sprawach w tym samym kraju ?
    >
    > Bo uważam że nie może być tak że UrzSkarb w tym samym kraju wg tego
> [...]

    Zwróc sie o indywidualną interpretacje do swojego US, w nim jak
    najbardziej mozesz podrzucic decyzje innego US jako arguement za
    zwolnieniem.
    Jak decyzja us bedzie inna niz twoja, to na decyzji bedzie napisane
    gdzie i w jakim terminie mozesz sie odwołać. Jak dotrzesz do
    ministerstwa finansów, to moze ktos wyda decyzje inna niz twoj US.