    Date: Thu, 24 Aug 2006 20:05:45 +0200
    From: HaMMeR <t...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy

    Neko napisał(a):
    > Użytkownik "HaMMeR" <t...@a...net> napisał

    > Dzialalnosc musi zalozyc obowiazkowo. Nie mozna swiadczyc
    > dzialalnosci gospodarczej "na niby". Nie ma czegos
    > takiego jak zarobkowanie "bezpodatkowe".
    >
    > Albo zastanie zatrudniona na jakas umowe, lub tez musi
    > udac sie:
    >
    > - do urzedu gminy i zaplacic 100 zl za rejestracje
    > i czekac 2 tygodnie
    > - pozniej po regon do GUSu
    > - nastepnie do urzedu skarbowego dopelnic
    > wszelakich formalnosci
    > - jesli bedzie vatowcem to powrot do urzedu
    > gminy i nalezy wplacic 152 zl "za VAT"
> [...]

    Chcialbys, ale sie mylisz jak zwykle:))
    To ja chce jej uswiadomic, ze takie pomysly
    wlasna aktywnosc wymagaja spelnienia pewnych
    formalnych czynnosci.
    Widzisz Neko, ona nie musi pracowac.., ale chce cos
    robic i to uwazam za wlasciwe!
    W kazdym razie dziekuje ci za przypomnienie drogi
    jaka przebylem 14 lat temu ..:)