eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy bede musial zglosic dochod ze zwrotu podatku z UK? › Re: Czy bede musial zglosic dochod ze zwrotu podatku z UK?
    From: Alan <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy bede musial zglosic dochod ze zwrotu podatku z UK?
    Date: Sun, 16 Nov 2008 11:57:09 -0800 (PST)

    On 16 Lis, 19:15, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Z jednym wyjątkiem. Jeszcze dostaniesz swój podatek z
    powrotem.http://www.abolicja.info/

    Bede musial po nowym roku jak przyjdzie czas rozliczen dowiedziec sie
    jak mam to zadeklarowac .W sumie teraz gdy obowiazuje abolicja to nie
    boje sie ze te pieniadze mi "przepadna" ale ze mi cos skubna wiecej :)
    Zdazylem sie zorientowac ze podatek za 2008r wylicza sie na podstawie
    roznych metod w zaleznosci czy ktos pracowal tylko i wylacznie za
    granica czy pracowal takze w Polsce (mniej korzystnie)
    Swoja droga do 6 lutego mozna zglaszac wnioski o zwrot pobranego
    podatku do Urzedow Skarbowych za ubiegle lata. Osobiscie polski urzad
    wyplacil mi niewiele mniej z naleznej nadplaty w koncowym rozliczeniu
    dochodow z 2005r wiec nie bede sobie tym glowy zawracal ale ciekawe co
    w sytuacji gdy bylaby jednak wymagana korekta zeznania z tamtego
    okresu po otrzymaniu teraz zwrotu z Anglii? :)