  • Data: 2008-02-19 21:04:22
    Temat: Re: Czy dobrze wyliczam zaliczkę na podatek ??
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Arsen99 w
    <news:f1b8a8ff-7c4a-4584-8d98-2385724db1f4@q78g2000h
    sh.googlegroups.com>:

    > Czyli na początku roku kontroluje kiedy przekroczę kwotę wolną od
    > podatku czyli 3091, następnie po przekroczeniu tej kwoty ( jakieś 3
    > miesiące) zacznę obliczać 19% od nadwyżki,

    Że jak?

    A nie łatwiej liczyć wg skali, czyli obliczyc podatek (i odjąć tek pięćset
    ileś)?

    > i będę uzyskaną kwotę minusował, składkami zdrowotnymi w wysokości 7,75 %
    > wymiaru podstawy.

    Nie łatwiej odjąć narastająco...?

    > Rzeczywiście przy takim zarobku trudno będzie mi zapłacić podatek, bo
    > po 3 miesiącach będę miał już zapłacone 3 składki zdrowotne czyli
    > około 160x3 do odliczenia od podatku. Czy ktoś kiedyś moze liczył ile
    > można zarabiać maksymalnie żeby nie zapłacić podatku?

    Może podejdź do tego inaczej... Chciałbym płacić 200 000 PLN (ilość zer do
    negocjacji ;>) podatku co miesiąc (nawet wg obowiązujących obecnie progów)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]