  • Data: 2008-02-19 21:30:05
    Temat: Re: Czy dobrze wyliczam zaliczkę na podatek ??
    Od: Arsen99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Że jak?
    >
    > A nie łatwiej liczyć wg skali, czyli obliczyc podatek (i odjąć tek pięćset
    > ileś)?

    No tak problem tylko w tym że podatku wychodzi mi około 160 zł, to jak
    odejmę od tego 500-coś i jeszcze zdrowotne to wychodzi mi na minusie.
    Problem miałem ogólnie taki czy mam rozbić to 500-coś na 12 miesięcy,
    czy nie... i czy składke zapłaconą za grudzień w styczniu moge
    odliczyc od tych 160 podatku. Wychodzi ze mogę, wychodzi że mogę
    odliczyć to 500 coś, wychodzi że nie zapłace podatku. Dla mnie ok.

    >Może podejdź do tego inaczej... Chciałbym płacić 200 000 PLN (ilość zer do
    >negocjacji ;>) podatku co miesiąc (nawet wg obowiązujących obecnie progów)

    Masz rację tak też bym chciał :) Może za rok :P