  • 11. Data: 2003-01-02 17:02:44
    Temat: Re: Czy i w tym roku jest obowiązek..
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik s...@p...onet.pl napisał:

    >przychodów i rozchodów (Dz. U. nr 116, poz. 1222 z późn. zm.).

    >To trzeba czy nie??? Jak pisałem w zeszłym roku oskarżyciel skarbowy
    >mandatem zabrał mi 500zł. W tym roku była by to już recydywa.

    Podaj swój numer konta. Przeleję Ci te 1,50zł za koszt wysłąnia takiego
    pisemka.

    Ja uważam, że za ten czas, co się zastanawiacie czy przywali karą czy
    nie, możecie spokojnie napisać pismo i wysłać...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 12. Data: 2003-01-02 17:49:59
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > Ja uważam, że za ten czas, co się zastanawiacie czy przywali karą czy
    > nie, możecie spokojnie napisać pismo i wysłać...

    Otóz to, jak podliczę czas który straciłem na rozwikłane tego ***** to lepiej to
    pismo napisać i zanieść czy też wysłać.

    Sark

  • 13. Data: 2003-01-02 17:54:12
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Lepiej dmuchać na zimne niż łapska poparzyć. Koszt wysłania
    pisemka --
    > 1,50zł. Niska cena za spokój, prawdaż?

    Nie potrzeba również składać
    pisemek w wielu innych sprawach, ale
    dla świętego spokoju wyślesz kilka zawiadomień?
    Chyba nie o to chodzi, żeby składać jakieś druki,
    jeśli nikt ich nie potzrebuje/wymaga

    Inna sprawa to fakt, że zanim US się zorientuje, że nie trzeba,
    mogą zająć znacznie więcej czasu niż załatwienie tego pisemka.

    I tu się z Tobą zgodzę.

    CEZ

  • 14. Data: 2003-01-02 18:10:34
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Tristan Alder zamieszkała pod adresem
    <s...@p...onet.pl>

    Zaniosłam w zębach ;-)

    --
    Pozdrówka
    Xena

  • 15. Data: 2003-01-02 18:21:22
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Otóz to, jak podliczę czas który straciłem na rozwikłane tego ***** to lepiej to
    pismo napisać i zanieść czy też wysłać.

    No cóż, w świetle ostatnich faktów .... zmieniłem zdanie ... ale krowa nie jestem i
    to mnie tłumaczy
    Myśle że Pan Hrabia też się zgodzi z takim stanowiskiem a te 1,50 będzie mozna wydac
    na bardziej zbożny cel :)

    Sark

  • 16. Data: 2003-01-02 18:25:56
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Myśle że Pan Hrabia też się zgodzi z takim stanowiskiem a te 1,50 będzie
    mozna wydac na bardziej zbożny cel :)

    A jak przemnozymy te 1,5 przez miliony prowadzacych DG .... :-)

    Pozdrawiam,

    Karol

  • 17. Data: 2003-01-02 19:01:24
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Inna sprawa to fakt, że zanim US się zorientuje, że nie trzeba,
    > mogą zająć znacznie więcej czasu niż załatwienie tego pisemka.

    Chyba sie nie łamiesz :-))

    Sark

  • 18. Data: 2003-01-02 19:14:41
    Od: ">Waldeamr<" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Otóz to, jak podliczę czas który straciłem na rozwikłane tego ***** to
    lepiej to pismo napisać i zanieść czy też wysłać.

    Pozorna oszczednosc. Jesli kazdy z podatnikow zanosilby niepotrzebne pisma
    to w skali kraju nalezalo by wyprodukowac wiecej papieru a co za tym idzie
    wyciac wiecej lasu. Ilez wiecej Urzednik Skarbowy mialby roboty z
    niepotrzebnymi papierami. Nie wspomne juz o tym ze jesli przemnozyc czas
    stracony wszystkich podatnikow na napisanie i wyslanie pisma do US.
    Jestem zwolennikiem nie pisania czegos co jest niepotrzebne i zbyteczne.

    pozdrawiam
    waldi

  • 19. Data: 2003-01-02 19:27:50
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik ">Waldeamr<" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem zwolennikiem nie pisania czegos co jest niepotrzebne i zbyteczne.

    Ja też ale w sytuacji kiedy jest to jasno określone lub (domysł:) potwierdzone a w
    rozważanej sprawie przez pewien czas tego mi
    brakowało :)

    Sark

  • 20. Data: 2003-01-03 06:27:38
    Od: "cef" <c...@i...pl>