  • 1. Data: 2003-01-01 09:36:45
    Temat: Samochód osobowy będący środkiem trwałym firmy?
    Od: "Grisza" <r...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.

    Na stronie http://www.ebiuro.essia.com.pl/ezine/0103pod.htm przeczytałem cos
    takiego

    Samochód osobowy będący środkiem trwałym firmy:
    U podatników podatku vat wszystkie wydatki zalicza się w koszty w cenach
    netto z wyjątkiem wydatków na zakup paliw benzynowych. Te wydatki należy
    zaliczać w koszty w cenie brutto.

    A teraz moje pytanie: Co gdy samochód jeżdzi na gaz?.Czy gaz to paliwo
    benzynowe? Czy należy go podciągnąć pod inne wydatki?

    PS.Przepraszam jesli pytanie jest lamerskie.Ale jestem początkującym w
    prowadzeniu firmy.
    Pozdrawiam GR

  • 2. Data: 2003-01-01 13:07:30
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Grisza <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Na stronie http://www.ebiuro.essia.com.pl/ezine/0103pod.htm
    > cenach netto z wyjątkiem wydatków na zakup paliw benzynowych. Te
    > wydatki należy zaliczać w koszty w cenie brutto.

    Wszystkich paliw.Ta informacja trochę musi jest nieświeża.
    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet