  • 1. Data: 2010-07-20 16:07:10
    Temat: Czy koszt budowy nagrobka można odliczyć.
    Od: "TaMa" <t...@p...onet.pl>

    Witam.
    Słyszałem,a właściwie to mama, że podobno można.Chodzi o to czy Mama może
    odliczyć sobie koszty budowy nagrobka Taty.
    Jeśli nie to..nie a jeśli tak to na jakiej podstawie.
    Z góry dziękuję....tym co pomogą.

  • 2. Data: 2010-07-20 18:25:57
    Temat: Re: Czy koszt budowy nagrobka można odliczyć.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 20 Jul 2010 18:07:10 +0200, "TaMa"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Słyszałem,a właściwie to mama, że podobno można.Chodzi o to czy Mama może
    >odliczyć sobie koszty budowy nagrobka Taty.
    Moze odliczyc.

    WAM

  • 3. Data: 2010-07-28 20:17:01
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 20-07-2010 o 20:25:57 WAM <n...@n...nopl.pl> napisał(a):

    > Moze odliczyc.
    >
    > WAM

    Na jakiej podstawie i po jakim czasie następuje przedawnienie?
    Pytam gdyż sam jestem zainteresowany.

    --
    Scowron

  • 4. Data: 2010-07-29 16:04:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 28 Jul 2010 22:17:01 +0200, Scowron <s...@o...pl> wrote:

    >Na jakiej podstawie i po jakim czasie następuje przedawnienie?
    >Pytam gdyż sam jestem zainteresowany.
    Na podstawie braku precyzji pytania.

    WAM

  • 5. Data: 2010-07-29 16:26:32
    Od: t...@p...onet.pl

    > Moze odliczyc.
    >
    > WAM
    > --
    > mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem
    witam.
    Chyba,niestety,nie masz racji.Jeśli jest inaczej to proszę o podstawę prawną.

  • 6. Data: 2010-07-29 16:32:51
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 29 Jul 2010 18:26:32 +0200, t...@p...onet.pl
    wrote:

    > witam.
    >Chyba,niestety,nie masz racji.Jeśli jest inaczej to proszę o podstawę prawną.
    Ciezko podac podstawe jak nie wiadomo co konkretnie mial na mysli
    pytajacy.

    WAM

  • 7. Data: 2010-07-29 17:33:00

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    > Ciężko podać podstawę jak nie wiadomo co konkretnie miał na myśli
    > pytający.

    Co Pani miała na myśli i co wzbudziło Twoje wątpliwości?