    From: "Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy koszta notarialne wchodza dp ulgi budowlanej?
    Date: Wed, 2 Jan 2002 20:25:46 +0100

    Bardzo dziekuje za odpowiedz.
    Ja otrzymalem taka oto fakture od notariusza:
    - wynagrodzenie notaroisza: 1922,00 zl + 22% (422,84 zl - VAT) = 2344,84 zl
    - podatek od czynnosci cywilnoprawnych - 293 zl
    - oplata sadowa - 1804 zl

    Rozumiem ze odliczyc bede mogl 19% kwoty z pozycjei I - 2344,84 zl?

    Czy tak?

    --

    Jacek Maliszewski
    Analityk Bankier.pl / Euromoney.pl