  • Data: 2003-03-28 17:51:40
    Temat: Re: Czy ktoś prowadzi KPiR zwyczajnie w Excelu?
    Od: "Daktik" <d...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pierwsza watpliwosc jaka przychodzi mi na mysl, to sposob w jaki
    > udowodnisz, ze zapisy w ksiedze wykonujesz w dniu zdarzenia gosp.

    Nie wiem czy jest ustawowy obowiązek udowadniania tego.
    Chodzi TYLKO o to, żeby się urząd nie czepiał. Logika działania tego systemu jest mi
    obojętna (tzn. może być nielogicznie, byle zadowoliło urząd, wręcz może być głupio,
    byle działało i nie było upierdliwe w obsłudze) - w końcu prowadzę zapisy nie dla
    siebie, tylko dla US.

    Pozdrawiam
    i bardzi dziękuję za wszystki posty.
    Michał