    From: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy mam placic na fundusz pracy?
    Date: Thu, 5 Dec 2002 12:03:47 +0100

    Użytkownik "Piotr Gas" <g...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:asna6f$phu$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Użytkownik "Enope" <e...@h...com> napisał w wiadomości

    ZUS)

    > musisz

    > IMO: dokladnie tak, ale lepiej niech to jakis inny grupowicz jeszcze
    > potwierdzi :)
    >
    > Gason

    Nie do końca. Właściciel za siebie płaci Fun. Pracy (F.P.) zawsze jeżeli
    płaci społeczne, w Twoim przypadku nie płacisz społ. więc nie płacisz na
    F.P.
    Jeżeli masz pracownika i u Ciebie zarobi w danym m-cu przynajmniej najniższe
    wynagrodzenie (do 31-12-2002; 760zł) to płacisz za niego F.P. Jeżeli zarobi
    miej to musisz wziąc od niego oświadczenie, czy jego dochody (wszystkie,
    także poza Twoja firmą) bedą nizsze od owych 760zł. Jeżeli TAK nie płacisz
    zaniego F.P., jeżeli NIE to płacisz. Iwona